دانشنامه ناریا
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



Dialog_Romania_logo

بخش اول :
مربوط به مکالمات روزمره انگلیسی می شود که در موقعیت های مختلف صورت می گیرد.

توجه : حافظه دارای چهار لایه می باشد. در لایه ی اول اطلاعات به سرعت یاد گرفته می شوند و اگر تکرار صورت نگیرد به همان سرعت این اطلاعات فراموش می شوند مانند شماره تلفنی که برای بار اول می شنویم و می توانیم بگوییم اما اگر این شماره را تکرار نکنیم ، فردای آن روز آن را به خاطر نمی آوریم اما اگر آن را چند بار تکرار کنیم این شماره وارد لایه ی دوم حافظه شده و برای مدت چند روز هم ، شاید به یاد بماند. اگر یک یا چند هفته ی دیگر به آن شماره نیاز داشته باشیم آن را به یاد نخواهیم آورد ولی اگر در زمان های مختلف از این شماره استفاده می کردیم ، این شماره وارد لایه ی سوم میشد و ماندگاری آن بسیار بیشتر و در زمان نیاز راحت تر مورد استفاده واقع می شد. حال اگر اطلاعات وارد شده در لایه ی اول با تکرار و تمرین فراوان باشد و عمل تکرار کردن در زمان های مختلف صورت بگیرد و این عمل استمرار داشته باشد ، اطلاعات به صورت طبقه بندی شده به لایه ی چهارم می رسد و در آن می ماند و در صورت نیاز می توانیم به آسانی و بدون مشکل از این اطلاعات استفاده کنیم . یادگیری زبان انگلیسی نیز دقیقا به همین شکل است یعنی تا آنجا که می توانید باید لغات را در جملات مفید به کار ببرید و آن ها را در زمان ها و مکان های مختلف تکرار کنید.

بخش دوم :
مربوط به گرامر زبان انگلیسی مفید و کاربردی می باشد. در این بخش گرامر به صورت بسیار ساده اما کاربردی بیان می شود.

توجه ۱ : یکی از بهترین مراحل یادگیری زبان انگلیسی ، خواندن مطالب از آسان به سخت می باشد . یعنی ابتدا مواردی را یاد بگیرید که آسان تر هستند و آرام آرام به سراغ مطالب مشکل تر بروید تا یادگیری بهتر حاصل شود.
توجه ۲ : یکی دیگر از مراحل یادگیری بهتر ، این است که ابتدا به سراغ مطالبی بروید که به یادگیری آن ها علاقه یا نیاز بیشتری دارید.

به همین منظور این بخش را با یادگیری زمان ها آغاز می کنم چون یکی از اساسی ترین موارد گرامر ، زمان می باشد و آن ها را به سه شکل مثبت ، سوالی و منفی همراه با مثال های متعدد توضیح می دهم.

سایت آموزش زبان انگلیسی

بخش سوم :
مربوط به اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی می باشد. در این بخش هزاران اصطلاح و جمله ی زیبای کاربردی انگلیسی ، بیان می شود تا شما با یادگیری آن ها مهارت و توانایی های خود را افزایش دهید.

بخش چهارم :
مربوط به ضرب المثل های انگلیسی و گفته ها می باشد. در این بخش بالای ۴۰۰ ضرب المثل و گفته زیبا بیان می شود.
این بخش مخصوص عزیزانی است که مراحل تکمیلی زبان انگلیسی را می گذرانند.

شادی در ۱۹ - مرد - ۱۳۹۳

یک دیدگاه تاکنون

  1. خرید کریو گفت:

    بسیار عالی و مفید

پاسخ دادن