دانشنامه ناریا
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



یکی از دغدغه‌های همیشگی بازار مصالح ساختمانی و تولیدات صنعتی، چگونگی تهیه‌ی کالای درجه یک، استاندارد و قابل اعتماد بوده است. بیشتر این مشکل به دلیل حضور کارگاه های سنتی است که متاسفانه هیچ نظارتی بر شرایط کیفی تولیدات آن‌ها صورت نمی‌گیرد. همین امر با شدت و ضعف متغیر، درباره‌ی سازندگان سنتی انواع درب فلزی اعم از درب ورودی حیاط و یا درب پارکینگ و ورودی ساختمان هم صادق است. یعنی نمونه درب وجود ندارد باید از روی آلبوم انتخاب کنید و هیچگونه محاسبات مهندسی بروی درب انجام نگرفته در نتیجه تضمینی وجود ندارد که حسن اجرای ساخت آن درب، مبنای استانداردهای روز را گواهی کند و یا به طور مثال همان درب حیاط که در آلبوم نمایش داده می شود بعد از اتمام کارهم همان باشد!

درب فلزی پایون، استانداردهای بروز در سراسر کشور

سخن را کوتاه می کنیم، در صورتی که در هر نقطه از جغرافیای ایران نیاز به انواع درب فلزی استاندارد دارید، دو پاراگراف آینده را مطالعه فرمایید.

منظور از درب فلزی استاندارد چیست؟

وقتی ما می گوییم استاندارد، منظورمان مولفه‌هایی است که در تولید درب‌های بین المللی در نظر گرفته می‌شود. از جنس گرفته تا طرح و کارآیی، ایمنی و امنیت درب ورودی! توصیفِ ساده و خودمانی امر می شود درب “شُسته رُفته”. یعنی نما و جلوه‌ی ظاهری درب هیچگونه نقصانی نداشته باشد و در پروسه‌ی نصب و کارآیی هم امور بر وفق مراد، بی‌دردسر و گرفتاری ادامه یابند.

ما این امر را برای اولین بار در ایران بر روی درب فلزی، از درب منزل گرفته تا درب ورودی ساختمان محقق کرده‌ایم. مهندسان ما با در اختیار گرفتن تکنولوژی “برش لیزری” نقش و نگار “طراحان صنعتی” را اجرا می کنند و این امر سبب شده خرید از ما به معنی تهیه ی یک پکیجِ آماده نصب باشد. از چارچوب گرفته، تا شیشه و قفل و رنگ کوره‌ای را یک جا تحویل شما می‌دهیم.

درب فلزی استاندارد، از خوزستان تا خراسان

تکنولوژی ما در حوزه ی تسلط Headquarters شرکت قرار ندارد و ما پا را از تبریز و تهران فراتر نهاده‌ایم. به لطف کیفیت بین المللی و اعتماد شما، امروز درب فلزی پایون در تمامی ایران نمایندگی دارد و سرویس دهی با کیفیت و جلب اعتماد مشتریان عزیز را در دستور کار خود قرار داده است.

اگر تماشای نمونه‌ها از پشت صفحه ی دیجیتالی شما را اقناع نمی کند، کافی است آدرس نمایندگی استان خود را از سایت نگاه کنید و حضوری عیار کیفی صنعتگران ایرانی را مشاهده فرمایید.

اگر گمان می‌کنید که نمی‌توان از دل آهن و فلز، الماس تراشید، حتماً با ما تماس بگیرید تا مشاوران پایون شما را با بهترین کیفیت ممکن در صنعت درب‌های ورودی فلزی و همچنین نرده فلزی آشنا کنند.

دفتر فروش تبریز: میدان بسیج – نرسیده به ورودی مرزداران – درب فلزی پایون
شماره تماس: ۷۲-۳۶۳۷۴۲۷۱ (۰۴۱)
فکس: ۳۶۳۷۴۲۱۲ (۰۴۱)

دفتر فروش تهران: بزرگراه رسالت، بعد از سید خندان، ۵۰ متر مانده به حسن بنا جنوبی، پلاک ۱۱۱۴، درب فلزی پایون
شماره تماس: ۲۶۱۴۱۲۵۹ – ۲۲۵۳۴۶۲۳ (۰۲۱)

پاسخ دادن