دانشنامه ناریا
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



یکی از کشورهای زیبا و هیجان انگیز برای سفر تایلند می باشد، این کشور در میان کشورهای آسیایی سالانه گردشگران زیادی دارد و سهم بسیار زیادی را در این میان به خود اختصاص داده است. این کشور در دهه های اخیر زیرساخت های بسیار مناسبی را ایجاد کرده است و با ساخت هدفمند این مکان ها و ارائه خدمات توانسته است در این عرصه موفق باشد.

از بهترین مناطق برای سفر کشورهای آسیای شرقی می باشد ، این کشورها علاوه بر داشتن جاذبه های دیدنی بسیار زیبا دارای فرهنگ غنی و بسیار کهن می باشند، فستیوال ها و جشن های بسیار زیادی سالانه در این کشورها برگزار می شود.

تایلند دارای تاریخ پرفراز و نشیبی بوده است، این کشور دارای معابد و ساختمان های بسیاری است و درآمد بسیار خوبی را برای این کشور به وجود آورده است و بسیاری از کسب و کارهای جدید را برای مردم محلی این کشور بوجود آورده است.در ادامه با نواندیشان جوان همراه باشید تا به معرفی تعدادی از زیباترین جاذبه های دیدنی کشور تایلند برای شما بپردازییم.

جزیره پوکت

این جزیره در جنوب غربی کشور تایلند قرار گرفته است و یکی از زیباترین جاذبه های دنیا محسوب می شود. سواحل شنی این جزیره در چندین مایل در کنار دریا گسترده شده است و دارای صخره های سنگی و و پرتگاه های عظیم آهکی است. در این شهر تفریحات بسیار  زیادی وجود دارد  که از جمله آن ها می توان به تورهای جنگل های سرسبز، سواری بر روی فیل ها و قایق سواری و بانجی جامپینگ نیز اشاره کرد.

معبد وات‌چالونگ

یکی از زیباترین معابد زیبایی شهر پوکت می باشد. این معبد به دو راهب مقدس تقدیم شده است که در دهه ی ۱۸۷۰ به پرستاری و درمان کارگران معادن این منطقه می پردانخته اند. ورود به این معبد دارای ضوابط و شرایط بسیار منحصر به فردی است و شما برای ورود به این باید لباس پوشیده داشته باشید و در هنگام ورود کفش خود را درآورید.از جمله دیدنی های این معبد ۳۶ مجسمه بودا است و شاید به جرات می توان گفت این مجموعه در کل کشور تایلند بی نظیر می باشد یکی از بهترین مناطق برای گردشگری است.

فانتاسی

این منطقه به عنوان دیزنی لند آسیای شرقی شناخته می شود. طراحی این منطقه برگرفته از فرهنگ اصیل و غنی کشور تایلند می باشد و در ساخت آن از آخرین و بهترین فناوری های جدید استفاده شده است. فانتاسی یک پارک موضوعی فرهنگی است که به سه بخش تقسیم شده است و برای خرید یکی از بهترین مناطق می باشد در دهکده فستیوال ها برگزار می شود، غذا خوردن در رستوران بوفه «گلدن کیناری» تجربه ای بی نظیر  و بخش سوم تفریح و سرگرمی به سبک وگاسی در قصر فیل‌ها است.

ساحل لائم سینگ

این ساحل در شمال پاتونگ قرار گرفته است و منطقه ای بسیار بی نظیر برای تفریح می باشد. ساحل «آواز شیر»، خلیجی است کوچک و منحنی شکل بین سواحل کامالا و سورین با پرتگاه‌های سخت در صخره‌های پوشیده از درخت که جزو زیباترین جاذبه‌های پوکت به شمار می‌آید. این ساحل زیبا که طولی برابر با ۱۵۰ متر دارد با درختان نخل احاطه شده است که جلوه ای بی نظیری را بوجود آورده است.پس دیدن از این منطقه را در برنامه تور پوکت خود قرار دهید.

جزیره مرجانی

این جزیره در جنوب غربی پاتایا قرار گرفته است و مسیر آن از پاتایا با شرایط خواستی قابل دسترسی می باشد، این جزیره دارای سواحلی با شن های سفید و آب و های بسیار خوبی می باشد و گردشگران می توانند در این منطقه به غواصی و قایق سواری بپردازند، قایق هایی با کف شیشه ای که به راحتی می توانید کف دریا را ببینید و از دیدن مرجان های زیبای آن لذت ببرید. تور نوروزی پاتایا یکی ازبهترین فرصت ها از نظر زمانی  برای سفر به این منطقه می باشد.

خانه مقدس حقیقت

این بنا براساس قوه تفکر و اندیشه تایلند قدیم ساخته شده است، مجسمه کنده کاری شده چوبی تزئین شده است که همانطور که گفته شد این مجسمه ها منعکس کننده فرهنگ کهن این منطقه می باشند. این موارد سبب می شود که بازدیدکنندگان زندگی کهن، مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی، ارتباط زندگی با جهان و هدف مشترک از زندگی  به سوی یک مدینه فاضله را درک نمایند و از بودن در این مکان لذت ببرند.در اخر می توانید برای سفر به این کشور از خدمات آژانس مسافرتی کاروانیک بهرمند شود.

منبع:

http://noandishaanjavan.ir

شادی در ۲۹ - مهر - ۱۳۹۶

پاسخ دادن