دانشنامه ناریا
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



تم تولد چیست؟ چرا بهتر است برای تولد تم در نظر بگیریم؛ و تم تولد خود را چگونه و از کجا تهیه کنیم؟ همه این‌ها سوالاتی است که با خواند این مطلب به پاسخ آن‌ها خواهیم رسید.

تم‌های خاص برای تولدهای خاص

در ابتدا خدمت شما عرض کنیم، تم تولد همان تزئینات تولد، بادکنک آرایی و لوازم پذیرایی و تمام چیزهایی که برای برگزاری یک جشن تولد نیاز است. اگر تمام این وسایل در یک قالب موضوع خاص در نظر بگیرید، شما یک تم تولد خواهید داشت. البته طراحی و دیزاین یک تم تولد قواعد و اصول خاص خود را دارد.

برای مثال در دهه‌های بین ۶۰ تا ۷۰، برای اینکه محل برگزاری جشن تولد به محلی متفاوت تبدیل شود، دور میز تولد را با بادکنک‌هایی تزیین می‌کردند و بر روی در و دیوار و سقف، کاغذ‌ ریسه‌های رنگی می‌چسباندند.

در این چند دهه اخیر قرن ۱۳ شمسی، فرهنگ و رسوم رنگ بوی جدید و متفاوتی نسب به چند دهه قبل‌تر به خود گرفته است و علایق مردم به سمتی می‌رود که از کارهای لوکس و شیک لذت می‌برند و آن‌ها را می‌پسندند. اما این همه آن چیزی نیست که برای انتخاب تم تولد قابل توجیه باشد ولی چه خواسته چه ناخواسته وقتی همه چیز سر جای خود به صورت مرتب و اصولی انجام می‌شود مهمان‌ها از آن لذت خواهند برد. اما اگر می‌خواهید یک تولد به یاد ماندنی برای خود، فرزند خود یا هر کسی که برایتان عزیز است، داشته باشید، حتما برای تولدشان یک موضوع خاص به عنوان تم در نظر بگیرید.

برای خاطره انگیز شدن جشن تولد، لوازم زیر را تهیه کنید:

  • لوازم تم تولد
  • بادکنک آرایی تم تولد
  • بنر و استند تم تولد
  • وسایل آتش بازی و شادی

شاید با خود بگویید همه این‌ها هزینه‌های زیادی را بر روی دوش شما خواهد گذشت ولی اینطور نیست، قیمت برگزاری مراسم جشن تولد با چند دهه اخیر، اختلاف زیادی پیدا نکرده است فقط به شکل زیباتر برگزار می‌شود. از طرفی صاحب تولد دختر یا پسر عزیز شما خواهد و قرار است کلی کادوی تولد داشته باشد و یک شب به یاد ماندنی در ذهن خود داشته باشد.

چه اصولی را باید در انتخاب تم جشن تولد فرزندانمان مورد توجه قرار دهیم؟

ابتدا باید یک شخصیت کارتونی، یا تیم فوتبال مورد علاقه فرزند خود را برای برگزاری یک جشن دوست داشتنی در نظر بگیرید و سپس تمام وسایل مورد نیاز جشن و تزیین تولد را سعی کنید در آن موضوع انتخابی تهیه کنید. به نمایش گذاشتن تم تولد این شخصیت برایشان این را اثبات کند که شما توجه خاصی به وی دارید و برای افکارشان ارزش قائل می‌شوید.

پس از انتخاب لوازم مربوط به تم تولد انتخابی، میز تولد را با چیدمانی زیبا از ظروف تم تهیه شده بچینید برای این کار، قبل از هر چیز باید یک میز در ابعاد مناسب، بسته به تعداد مهمانان و خوراکی‌ها در نظر گرفته شود و برای هماهنگ بیشتر با تم مور نظر، از سفره‌ای با طرح همان تم، جهت پوشاندن آن استفاده کنید. سپس وسایل پذیرایی مانند، لیوان، بشقاب و ظروف خوراکی‌های مختلف را روی آن قرار دهید. در قسمت بالای آن از ریسه و پرچم‌های تم استفاده کنید و از بادکنک تم جشن در جلو و کنارهای و بالای میز بهره ببرید. اکنون خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را بصورت طبقه‌بندی شده بر روی میز قرار دهید و استثناً هیچ فضای خالی را بر روی میز جا نگذارید.

شاید با خود بگویید تهیه کردن این همه وسایل آن هم در یک تم خاص کار دشوار و زمان‌بری باشد. نگران این موضوع نیز نباشد. تیم روسیلی تک تک اجزای یک تم تولد را برای شما طراحی و اجرا می‌کند و با ارائه تم‌های مختلف برای سنین مختلف، به شما کمک می‌کند تا مراسم و جشن‌های خود را با خیالی آسوده برگزار کنید. در روسیلی تم‌ها متنوعی برای جشن تولد طراحی شده است که در زیر نام چند نمونه از تم‌های پرطرفداری روسیلی را مشاهده می‌کنید.

خدمات روسیلی شامل فروش تم تولد، سورپرایز، یادبود، کارت دعوت و هر چیز دیگری است که جشنی به یاد ماندنی را رقم خواهد زد.

به روسیلی خوش آمدید : Rosily.ir

پاسخ دادن