دانشنامه ناریا
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



https://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2011/06/girl-jungle.jpg

این تصویر گرافیکی رو که مشاهده می کنید امروز طراحی کردم و حالا هم اومدم تا برای دوستانم کمی از نحوه ی ساخت اون رو آموزش بدم.

بقیه تصاویر و آموزش رو در ادامه مطلب بخوانید …

قدم اول : در قدم اول چند منظره بنا به سلیقه خود انتخاب کنید سپس قسمت های مورد نظر خود را جدا کرده و با هم ترکیب کنید. برای مثال به تصویر زیر نگاه کنید.

https://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2011/06/goj1.jpg

قدم دوم : حالا پس از ادقام کردن تصاویر مورد نظر خود رنگ تصویر کلی رو اصلاح کنید. تغییراتی در نور پردازی اعمال کنید و گوشه های بریده شده تصویر رو تمیز کنید. با انجام چنین تغییراتی تصویر منتاژ شده ی شما یک تکه می شود. برای مثال به تصویر زیر بنگرید :

https://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2011/06/goj2.jpg

قدم سوم : کارکتر اصلی یا نقش اول طرح خودتون رو در این مرحله به تصویر اضافه کنید. برای این کار دور کاراکتر منتخب خودتون با دقت ببرید و در جای مناسبی از منظره بگذارید. توجه داشته باشید که کاراکتر ومورد نظر باید با منظره مرتبت باشد و حس تصویر را از بین نبرد. برای مثال به تصویرهای زیر بنگرید :

https://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2011/06/goj3.jpg

https://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2011/06/goj5.jpg

قدم چهارم : پس از اضافه شدن کاراکتر به تصویر همانند قبل افکت ها و نور پردازی های موجود و مورد نیاز را روی کل تصویر اعمال کنید تا جز جدید هم با تصویر قبلی یک تکه شود. به تصویر پایانی نگاه کنید :

https://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2011/06/final-girl.jpg

توجه : به دلیل پیچیدگی در آموزش نورپردازی و افکت مراحل آموزشی آن منتشر نشده است. برای مثال ایجاد پروانه ها و خورشید و روشنایی ها از جمله مراحلی بود که ما به عهده خود طراح گذاشتیم. البته اگر در مورد آموزش این مراحل درخواستی شد حتما آموزش اون رو قرار میدیم.

هر سوال یا پیشنهادی داشتین بیان کنید. ما منتظر نظرات انتقادی و سازنده ی شما هستیم …

طراح اثر : امیر صالحی (مدیریت سایت ناریا)

شادی در ۹ - تیر - ۱۳۹۰

۲ دیدگاه تاکنون

  1. فریده گفت:

    fogholade bood

پاسخ دادن