دانشنامه ناریا
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



مجله آی همسر؛ یک خانواده موفق

  ازدواج سالم و مستحکم به بخت و اقبال یا عشق مربوط نیست، بلکه نیاز به تلاش و سازگاری دارد. برخی از عواملی که در یک ارتباط سالم نقش دارند، ثابت هستند، یعنی چیزهایی که شما نمی توانید آنها را تغییر دهید. اما عوامل دیگری هستند که می توانید با کار کردن بر روی آنها رابطه تان را بهبود بخشید.

رابطه زمانی پیشرفت می کند که شما بتوانید با شریک تان به صورت آزادانه و صادقانه حرف بزنید. پیش برای هیچ موضوعی خط قرمز وجود ندارد و هر دو نفر احساسسس می کنند که حرفهایشان شنیده می شود. این ارتباط دو طرفه یکی از پایه های اساسی برای پیشرفت یک رابطه است.

 

 

 همسرداری؛

قرار نیست به همسرتان بچسبید و تمام استقلال تان را از دست بدهید اما نباید فراموش کنید در یک خانه مشترک زندگی می کنید؛خانه ای که نه تنها در آن تصمیم های مشترک گرفته می شود، بلکه اعضایش در کنار هم شادی، غم، ترس و اشتیاق را تجربه می کنند. اگر می خواهید همسری ایده آل باشید، باید به شریک زندگی تان این احساس را القا کنید که در هر لحظه در کنارش هستید و شریک موفقیت ها و شکست هایش هستید. مردی که این حس را در همسرش نمی بیند، با دیدن حمایت های دیگری سفره دلش را باز می کند و گاهی با حل شدن در یک رابطه تازه به زندگی اش آسیب می زند.

آموزش رابطه زناشویی 

بخش مهمی از یک زندگی مشترک است اما همه آن نیست. رابطه اصلی نزدیکی در صمیمیت و ارتباط قوی زوج ها با یکدیگر است. اگر در یک رابطه سالم هستید احساس ارتباط نزدیک دارید.

 دوران بارداری

در این ایام منظم تر از قبل شوید و کارهای تان را به قسمت های کوچک تر خرد کنید و در تعداد دفعات بیشتر و با زمان کمتر انجام دهید تا هم به خانه داری تان برسید و هم به درس ها و پروژه های تان-اگر در به سر می برید بدانید که ایستادن زیاد به شما آسیب می زند و کمردردهای زیادی را برای تان به دنبالل  خواهدد داشت. سعی کنید تا آنجا که ممکن است کارهای تان را به صورت نشسته انجام دهید.

 تربیت فرزند

اگر فرزندتان به تکامل مغزی رسیده اما هنوز توالت رفتن را نیاموخته، او را همراه با خواهر یا برادرزاده‌هایتان به مسافرت ببرید. بودن در کنار کودکان بزرگ‌تر و  دیدن آنها باعث می‌شود کودک شما نیز از رفتارهای آنها تقلید کند. فقط مراقب باشید رقابت ایجاد نشود یا اگر فرزندتان اختیار خود را از دست داد، مسخره‌اش نکنید.

سلامت خانواده:

  نوع میگرن داریم که نوع اول بدون پیش درآمد بوده یعنی شروع سردرد بدون علامت و نشانه‌ای از قبل و نوع دوم با پیش درآمد یعنی فرد پیش از شروع سردرد با علائمی از قبیل: سرگیجه، بوی خاص، دیدن جرقه و… همراه شده و بعد از آن سردرش شروع می‌شود.

خانه و خانه داری ؛

رنگ سفید از انواع رنگ های مناسب و خنثی برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک است این رنگ زیبا باعث ایجاد فضایی آرامش بخش در اتاق کودکان می شود و علاوه بر این می تواند باعث دلباز و روشن تر به نظر رسیدن فضای اتاق کودک شود همچنین شما می توانید این رنگ خنثی را با سایر رنگ ها در دکوراسیون اتاق کودک ترکیب کنید.

مشاوره خانواده؛

 سوال :جوانی هستم ۲۰ ساله. ازدواج کرده ام. شوهرم مرد بسیار خوبی است ولی با دختران زیادی ارتباط دارد. من از این کار او به شدت ناراحتم. وقتی به او می گویم که این کار را نکن، می گوید تو را دوست دارم، آن ها فقط سرگرمی اند. لطفا راهنمایی ام کنید.

دانلود فایل های آموزشی خانوادگی؛

هم چنین می توانید در این قسمت سایت فایل ها و کلیپ های آموزشی خانوادگی،ازدواج ،طلاق و روابط زناشویی را مشاهده کنید.

دیدگاه گذاری بسته شده است