دانشنامه ناریا
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



۱٫نام دامین  انتخابی در صورت لزوم مرتبط با نام شرکت و صنف کاری آن باشد.

چراکه این کار خود باعث ایجاد نقش در ذهن کاربران و مشتریان شما می گردد و احتمال بازگشت به سایت شما در روزهای آتی بدون جستجو گردن در گوگل را فراهم می کند.نکته دیگر در مورد مرتبط بودن نام دامین با نام و صنف شرکت آن است که شما را در SEO بسیار کمک می کند و در جستجو بسیار تاثیر خواهد داشت.پس حدامقدور نام دامین خود را سعی کنید مرتبط با نام تجاری شرکت خود و یا صنف کاری خود انتخاب نمایید.

۲٫نام دامین را طولانی انتخاب نکنید!

طولانی انتخاب کردن نام یک دامین شامل یک سری معایب هم در سئو و هم در ترافیک وب سایت خواهد داشت.طولانی بودن آدرس یک وب سایت نمی تواند در ذهن بیشتر افراد ماندگار باشد و از همه مهمتر در جستجو و سئو بسیار تاثیر منفی دارد و همچنین کاربران در تاپیپ طولانی آن به مشکل برخواهند خورد.

۳٫پسوند مناسب برای دامین خود انتخاب کنید.

اصولا بر اساس نوع منطقه جغرافیایی و یا نوع کاری وب سایت پسوند مورد نظر انتخاب می گردد. در صورتی که وسعت کاری وب سایت شما در سطح جهان است می توانید پسوند com.” را انتخاب کنید و یا هر پسوند دیگر.عموما بیشتر شرکت ها و اشخاص دامین با پسوند دات کام را انتخاب می کنند.


۴٫انتخاب یک دامین با چندین پسوند.

عموما شرکت های بزرگ برای آنکه حیطه کاری خود را به طور گسترده در سطح اینترنت مطرح سازند و آدرس اینترنتی خود را مشهور نگه دارند تا از دیگر رقبا در امان باشند یک دامین با چندین پسوند را انتخاب می کنند. در صورت لزوم سعی کنید یک دامین را در صورت باز بودن آن با چندین پسوند خریداری کنید.

شادی در ۲۹ - خرد - ۱۳۹۰

پاسخ دادن