دانشنامه ناریا
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



1dc1357bedabe6cd82a0bf243862df1b_M

اولین اسکرین شات‌ها از ویندوز ۱۰ برای موبایل بالاخره منتشر شد. مایکروسافت برای توسعه سیستم عامل جدید خود طراحی تازه‌ای به کار برده و حداقل در این تصاویر مشخص است که مرکز اطلاع رسانی و تنظیمات پلتفرم بازطراحی شده‌اند.

اسکرین شات‌های جدیدی که در زیر مشاهده می‌کنید از نسخه پیش‌نمایش فنی ویندوز ۱۰ برای موبایل فاش شده‌اند. طراحی بخش اعلان‌ها و تنظیمات سریع این نسخه بهبوده پیدا کرده که البته توانایی همگام‌سازی بین گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ نیز به آن اضافه شده است. به این صورت که اگر یکی از اعلان‌ها را در گوشی خود حذف کنید، در دستگاه‌های دیگر ویندوزی شما نیز این اعلان به شکل خودکار حذف خواهد شد.

win10-for-phone-2

win10-for-phone-1

مقاله مرتبط:

  • نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ برای موبایل ماه آینده منتشر می‌شود
  • به این زودی منتظر ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های هوشمند نباشید

ویندوز ۱۰ برای موبایل همچنین از این پس می‌تواند نسخه مخصوص مجموعه آفیس برای گوشی‌های هوشمند را اجرا کند. در این مجموعه اکسل، ورد و پاور پوینت قرار دارند. مجموعه آفیس برای موبایل متناسب با صفحه نمایش کوچک این دستگاه‌ها بهینه شده و دارای امکانات بهتری برای همگام‌سازی یک سند یا ارائه پاور پوینت است.

در محیط ویندوز ۱۰ برای موبایل هنوز کاشی‌های زنده حضور دارند اما محدودیت اعمال تصویر زمینه برای هر کاشی اختصاصی در ویندوز ۱۰ برداشته شده و اکنون می‌توانید یک تصویر زمینه را برای همه کاشی‌های محیط پلتفرم انتخاب کنید.

مایکروسافت قول داده تا پایان همین ماه جاری میلادی نسخه پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ برای موبایل را به دست توسعه دهندگان برساند. بنابراین تا پایان همین ماه باید صبر کنیم تا تصاویر بیشتری از محیط این سیستم عامل جدید ببینیم.

منبع:زومیت

شادی در ۱۶ - بهم - ۱۳۹۳

پاسخ دادن