دانشنامه ناریا
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



این موارد نشانه ی عدم علاقه به همسر است

ازدواج یک پیوند مقدس است که مرد و زن در آن متعهد میشوند تا انتهای عمر خود در کنار هم در غم و شادی زندگی کنند و برای رشد و تعالی مادی و معنوی خود و دیگری تلاش کنند و در برابر تمام قوانین و ملزومات و مقررات این پیوند آسمانی تسلیم باشند و با وفاداری کامل نسبت به همسر خود در این مسیر تمام صداقت و فداکاری و توان خود را بکار بگیرند. اما با این وجود همیشه خیانت به همسر در بین انسانها چه مرد و چه زن وجود داشته است و این مورد همیشه موضوعی برای آثار ادبی و داستانها نیز بوده است.

در زندگی زناشویی هیچ چیزی برای دو طرف سخت تر از شنیدن عبارت ” دوستت ندارم ” نیست. اگر شما هم در زندگی با شریک زندگی تان این نشانه ها را دیدید، به دوست داشتن همسرتان کمی دقت بیشتری کنید.

نشانه های عدم علاقه به همسر

هیچ چیز سخت تر از شنیدن “دوستت ندارم” از سوی همسرتان نیست. عشق عامل اصلی دوام زندگی است که گاهی بین زوجین کم رنگ می شود. به طور کلی نشانه های عدم علاقه به همسر عبارتند از:

بی تفاوتی

زوجینی که عاشق یکدیگر هستند برای انجام کارهای مشترک با همسر خود دارای انرژی زیادی هستند. این افراد به دنبال رضایت دیگری هستند و به ماجراجویی های جدید و هیچان انگیز دو نفره علاقه دارند. اگر تمایلی به کشف دنیای اطراف با همسر خود ندارید، احتمالا به همراهی وی علاقه ای ندارید.

فاصله

زوجینی که به یکدیگر عشق می ورزند دوست دارند هر چه بیشتر در کنار همسر خود باشند. برای تمام شدن ساعت کار و رسیدن به خانه یا رسیدن تعطیلات آخر هفته و تفریح با خانواده مشتاق هستند. حتی یک پیاده روی ساده و صرف شام در یک رستوران ارزان قیمت هم برای آنها رضایت بخش است. فاصله گرفتن از نشانه های عدم علاقه به همسر است.

صمیمیت فیزیکی

همسرانی که عاشق یکدیگر هستند در فواصل کوتاه تری با یکدیگر رابطه زناشویی برقرار می کنند. این دسته افراد از راضی کردن همسر خود در اتاق خواب لذت می برند و صرفا به دنبال ارضای نفس خود نیستند؛ بلکه می خواهند به همسر خود حس دوست داشته شدن و ارزشمند بودن بدهند. زوجین عاشق از عشق ورزیدن لذت می برند. آنها به مواردی که همسرشان را تحریک می کند توجه می کنند و برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در این زمینه تلاش می کنند. اگر تمایلی به نزدیکی با همسر خود ندارید و به عشق ورزی علاقه ای ندارید، احتمالا چیزی در رابطه شما اشتباه پیش رفته است.

تمرکز

زوجینی که عاشق هم هستند به دیگری توجه می کنند. اغلب به یاد همسر خود می افتند و بدون دلیل برای یکدیگر هدیه می خرند. زمانی که همسرشان به نظر ناراحت می رسد، نگران می شوند و سعی می کنند مسئله را هر چه سریع تر حل کنند. اگر به ندرت به همسر خود فکر می کنید، شاید عاشق او نیستید.

ارزش قائل شدن

همسرانی که به یکدیگر علاقه دارند، برای دیگری ارزش قائل شده و از یافتن چنین همسری احساس خوش شانسی می کنند. این دسته افراد حس می کنند که نیمه گمشده خود را یافته اند. اگر تصور می کنید هزاران نفر بهتر از همسرتان منتظر شما بوده اند، شاید اصلا علاقه ای به او ندارید.

احترام

بی حرمتی از مهم ترین نشانه های عدم علاقه به همسر است. در یک ازدواج موفق، زوجین عاشق به هم احترام می گذارند و دیگری را ستایشمی کنند. به دلیل وجود همین حس احترام، بهتر می توانند به یکدیگر گوش کنند، بر سر مسائل بحث کنند و به توافق برسند. بین آنها تعارضات کمتری وجود دارند و بیشتر به کارهای تیمی می پردازند. اگر به همسرتان بی حرمتی می کنید، باید به علاقه شما شک کرد.

نشانه های عدم علاقه به همسر صد در صد است؟

فقدان یک یا چند مورد فوق در رابطه شما لزوما به این معنی نیست که همسرتان را دوست ندارید. اما این احتمال وجود دارد و اگر این طور است باید آن را جدی بگیرید. در این شرایط تداوم رابطه عاشقانه شما در معرض خطر قرار دارد و به کمک نیاز دارید.

شادی در ۱۲ - خرد - ۱۳۹۷

پاسخ دادن