دانشنامه ناریا
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



با این راهکارها نامزدتان را شیفته خود کنید

دوران نامزدی معمولا با فراز و نشیب هایی همراه است اما با رعایت نکته هایی می‌توان این دوران حساس را با تفاهم و عشق به دوران ازدواج پیوند زد.

کارشناسان علوم روانشناسی به افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند و تمایل دارند که مورد پسند و علاقه نامزد خود قرار بگیرند ائم از زن و مرد توصیه می‌کنند در جلسات خواستگاری و مهمانی سعی کنند بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشند تا جدی و باهوش و نکته سنج به نظر برسند.

گفتنی است، بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ طبع بیشتر مورد علاقه نامزدهای خود قرار می گیرند و ازدواج های موفق‌تری خواهند داشت و در عوض زنان عبوس، جدی و باهوش کمتر در پیدا کردن جفت برای ازدواج موفق هستند.

تحقیقات محققان دانشگاه زوریخ نشان داده است بازیگوشی و شوخ طبعی هم از جانب زن و هم از جانب شوهر می‌تواند باعث دوام زندگی مشترک شود.

کارشناسان این نتایج را با تحقیق بر روی ۳۲۷ نامزد زن و مرد از کشورهای آلمان، سوئیس و اتریش و بر اساس بررسی‌ ۱۶ ویژگی مختلف رفتاری بدست آورده‌اند.

علاقه به تفریحات سالم، روحیه شاد، بازیگوشی، طنز پردازی، خلاقیت و سرگرم کنندگی از مهمترین ویژگی‌ها برای بدست آوردن محبت نامزد و ترغیب جوانان به ازدواج های موفق و بدنیا آوردن فرزندان شاد و سالم در آینده است.

شادی در ۲۶ - فرو - ۱۳۹۴

پاسخ دادن