دانشنامه ناریا
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



اگر دنبال یک کرم ضد لک عالی و مناسب برای درمان جای جوش صورت خود هستید پیشنهاد ما به شما کرم ضد لک گیاهی ادیب می باشد که کاملا گیاهی است و برای از بین بردن لک و جوش بسیار مناسب است.

امروزه شرکتهای داروئی محصولات زیادی را برای درمان جوش صورت تولید می کنند ولی باید دقت کنید محصولی خوب است که در تولید آن بیشتر از گیاهان داروئی استفاده شده باشد و هم در دراز مدت لطمه ای به پوست نزند.

کرم ضد لک قوی ادیب یکی از محصولات شرکت ادیب اکسیر است که از ویژگیهای منحصر بفردی برخوردار است.خیلی از افراد علاقه دارند که رنگ پوست روشن‌تر و شفاف تری داشته باشند و این کار را با کرم‌های شیمیایی انجام می‌دهند و رنگ پوست را با کمک آن روشن‌تر می‌کنند. ولی این کرم‌ها ، برای پوست ضرر داشته و در دراز مدت ممکن است عوارضی به دنبال داشته باشند و لطمه های زیادی به پوست بزند. شرکت ادیب اکسیر برای حل مشکلات پوستی و زیباسازی و شفافیت بهتر پوست صورت به فکر تولید ماسک کاملا گیاهی افتاد و خوشبختانه توانستیم کرم ماسک گیاهی ادیب درم را با منشا کاملا گیاهی تولید نماییم که هم برای شفافیت پوست ، از بین بردن لک های صورت ، لک های حاملگی و جوش صورت بسیار مفید است و هیچگونه عوارضی هم ندارد.

با توجه به سابقه ای که در زمینه تولید محصولات گیاهی و کار با انواع گیاهان دارویی داشتیم موثرترین مواد را در این کرم ماسک گیاهی ضد لک و جوش قرار داده ایم و به همین دلیل این کرم ماسک می تواند بسیاری از مشکلات رایج پوستی را حل نماید.

ویژگیهای کرم ماسک گیاهی ضد لک و جوش ادیب

همانطور که اشاره نمودیم ماسک روشن کننده صورت و شفاف کننده پوست ادیب را با کمک مواد طبیعی تهیه نمودیم که دارای ویژگیهای زیر می باشد:

ماسک گیاهی ادیب ، یک کرم ضد لک و ضد جوش بسیار قوی است که سبب درمان سریع جوش‌ های و موضعی و التهابی می‌ شود. در این محصول از یک کمپلکس گیاهی ویژه و موثر استفاده شده که با مکانیزم‌ های مختلف سبب درمان سریع جوش می‌ شود. اثرات ضد میکروبی و ضد التهابی بسیار قوی و همچنین ترمیم کنندگی عصاره‌ های بابونه و آویشن موجود در این ماسک گیاهی سبب درمان فوری جوش‌ ها می‌گردد. این محصول باعث جمع شدن منافذ باز پوست شده و از ایجاد جوش‌ های جدید جلوگیری می‌ کند. همچنین این ماسک گیاهی با افزایش پروتئین سازی ، سلول سازی و بازسازی سلولی سبب برطرف شدن جای جوش می‌ گردد.

ماسک گیاهی ادیب حاوی ویتامین‌ های ضروری و مورد نیاز پوست می‌ باشد که ظاهر پوست را لطیف و شفاف کرده و از پوسته پوسته شدن جلوگیری می‌ کند. وجود مواد مغذی مانند اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ و ویتامین‌ ها باعث می‌ شود که تمام مواد لازم جهت ساخت و ساز سلول‌ ها در اختیار پوست قرار گیرد. علاوه بر این وجود ویتامین‌ های C و E و اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ در ماسک گیاهی ادیب ، مقاومت پوست را در برابر رادیکال‌ های آزاد افزایش داده و پیری پوست را به تاخیر می‌ اندازد. این ماسک گیاهی باعث ایجاد رطوبت موثر و طولانی در پوست شده و به پوست شما طراوت و شادابی می‌ بخشد.

این پماد مانع از التهاب پوست شده و جوش و لک صورت را محدود و از پیدایش احتمالی جوش و لک جلوگیری می کند.

ضد جوش و لک های حاملگی و لک های آفتاب زدگی.

به طور روزانه از این پماد ضد لک به عنوان مرطوب کننده، ضد چروک و ضد آفتاب استفاده می شود.

هزینه ی درمان به این شیوه در مقایسه با هزینه های سرسام آور و روش های رایج بسیار ناچیز است.

کاربرد کرم ضد لک ادیب :

تمیزکننده، شفاف‌کننده، پیشگیری، درمان و رفع جای لک و جوش

مزایا و ویژگی‌های مصرف کرم ضد لک ادیب:

·       از بین برنده جوش‌های قوی و چرکین

·       رفع جوش‌های سرسیاه و بجا مانده روی صورت

·       برطرف‌کننده لک‌های صورت (ناشی از آفتاب‌زدگی، حاملگی، حساسیت و …)

·       پاک‌کننده جای جوش و لک، ایجاد شادابی و شفافیت پوست

·       روشن‌کننده و صاف‌کننده پوست

ترکیبات کرم ضدلک قوی ادیب :

روغن بادام، استخدوس، امگا ۳ و امگا ۶ (جهت افزایش مقاومت پوست)

عصاره بابونه (اثر ضد التهابی)

عصاره آویشن (مؤثر برای رفع جو‌ش‌های عفونی)

بنزوئیل پراکسید (اثر ضد باکتریایی، رفع جوش‌های چرکی، تولید‌کننده اکسیژن آزاد برای پوست)

از مهمترین ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این کرم بهره‌گیری از ترکیبات کاملاً گیاهی در مقایسه با سایر محصولات مشابه است که در آن عصاره آویشن بجای بنزوئیل پراکسید استفاده شده است که هم خاصیت ضد باکتریایی قوی‌تری نسبت به آن دارد هم اینکه هیچ‌گونه عوارض جانبی به‌همراه ندارد.

روش استفاده از کرم ضد لک ادیب:

بدون حساسیت در شب و روز، روزی چند مرتبه آن را روی پوست تمیز و خشک استفاده کنید. به‌آرامی آن‌ را روی پوست ماساژ دهید تا کرم بیشتری جذب پوست گردد. در قسمت‌های دارای لک و جوش مقدار بیشتری از کرم ضدلک را بمالید.

***خانم‌ها می‌توانند از این محصول کاملاً گیاهی به عنوان کرم پایه آرایش استفاده نمایند.

کرم ضد لک و روشن کننده صورت ادیب درم را می توانید در داروخانه ها و عطاری ها تهیه نمایید.

همچنین می توانید همراه این محصول کرم ضد آفتاب ادیب را هم برای آفتاب سوختگی و یا جلوگیری از آفتاب سوختگی استفاده نمایید.

پاسخ دادن