دانشنامه ناریا
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



دست یابی به رمز جوانی

توجه به زیبایی و جوانسازی چهره موضوعی است با سابقه ای دیرینه. به همین دلیل برای داشتن یک چهره زیبا و جوان باید به عناصری توجه داشت که جوانی ،جذابیت و زیبایی شما را تضمین می کند.
پوست  یکی از مهمترین ارگان های زنده بدن است و فاکتوربسیار مهمی برای زیبایی محسوب می شود. با داشتن پوست سالم چهره شما روشن و جذاب تر به نظر می رسد. بسیاری از افراد در دنیا برای اینکه پوستی سالم و شاداب داشته باشند، هزینه های هنگفتی صرف می کنند. طبیعی است که شما برای سالم نگه داشتن پوست خود راه های مختلفی را امتحان کنید.

 

برای رسیدن به این امر روش های زیادی وجود دارد که پیشرفت علم و تکنولوژی کار شما را راحت تر کرده است. مراجعه به مراکز پوست ومو، لیزر، هایفوتراپی و … از راه هایی است که شما را برای رسیدن به زیبایی وسوسه میکند. اما نکته مهم این است که نداشتن اطلاعات کامل و دقیق از این مراکز، گاها نگران کننده است. چرا که داشتن استانداردهای پزشکی و استفاده از متخصصان کارآزموده از مواردی است که باید به آن توجه داشت.
دکتر شمس، عضو انجمن لیزر پزشک ایران و مدیر کلینیک زیبایی وارسته با اشاره به اینکه آگاه سازی مردم برای شناخت شیوه درست و پزشک متخصص از وظایف جامعه پزشکی می باشد، افزود: تیم پزشکی و متخصص زیبایی موظف است بهترین روش را برای مراجعه کننده خود به کار گیرد تا رضایت وی حاصل شود.
به گفته شمس از روش‏های مرسوم  و متداول زیبایی و جوان‏سازی  می توان به تزریق ژل  و بوتاکس برای فلج موقت عضلات، لیفت نخی برای بالا کشیدن پوست و لیفت صورت، هایفوتراپی که جدیدترین راه و تکنیک لیفتینگ صورت بدون درد بیهوشی ، لیزر موهای زائد، ترمیم ریزش مو،PRP که استفاده از پلاسمای غنی شده از پلاکت می باشد، سابسیژن که برطرف کردن آثار زخم، آکنه است ،اشاره کرد.
با توجه به موارد فوق باید عنوان کرد که استفاده از شیوه صحیح در جوان سازی و زیبایی پوست و مخصوصا انتخاب مراکز استاندارد و پزشک متخصص تاثیر بسزایی در ماندگاری زیبایی و جذابیت شما خواهد داشت.

 

از جمله این مراکز می‏توان به مرکز «وارسته» به آدرس اینترنتی www.drshamsclinic.com اشاره کرد که از تخصصی‏ترین مراکز زیباسازی پوست و چهره معرفی می‏شود و با مدیریت مجرب و دانش بنیان با چندین سال تجربه، مجری و مشاور با بهترین تجهیزات و تیم حرفه‏ای است.

شادی در ۲۹ - دی - ۱۳۹۴

پاسخ دادن