دانشنامه ناریا
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



https://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2012/03/serialnorowz_nariya.jpg

«پایتخت۲» و سریالی که قرار بود مسعود ده‌نمکی برای شبکه اول بسازد، گزینه‌های شبکه اول سیما برای پخش در ایام نوروز به شمار می‌آیند. «سیر و سرکه» عنوان مجموعه ای از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه‌کنندگی زاهدی‌فر به عنوان سریال نوروزی شبکه دو شناخته می‌شود.

شبکه دو پیش از این اعلام کرده بود: غلامرضا رمضانی،‌هادی مقدم دوست،‌حسین مهکام و شهرام شکیبا نگارش فیلمنامه سریال «سیر و سرکه» را در قالب طنز عهده‌دار هستند.

این سریال که در کنار سریال «سهمی برای دوست» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی بهروز مفید یکی از گزینه‌های پخش نوروز ۹۱ است، داستان پیرزنی را روایت می کند که پسرش سال‌هاست در خارج از کشور زندگی می کند، او قرار است برای دیدن پسرش به خارج از کشور برود و به همین دلیل تصمیم می گیرد در آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت‌نام کند. شبکه سه سیما نیز در تدارک نوروزی برای مخاطبان خود،‌ سه مجموعه‌ طنز را در نظر گرفته است.

سریال «به سوی خوشبختی» یا «دست بالای دست» به کارگردانی فرزاد موتمن و بازی حمید گودرزی، جواد عزتی، رضا فیض‌نوری، بیتا فرهی، مجید مشیری و مهرداد ضیایی یکی از گزینه‌های پخش در نوروز ۹۱ از این شبکه است. محسن چگینی، تهیه‌کننده سریال «ساختمان پزشکان» نیز قرار است یک سریال را برای نوروز ۹۱ شبکه سه بسازد. شبکه سه سیما همچنین سریال دیگری را با عنوان «مسیر انحرافی» در مرحله‌ تولید دارد. «مسیر انحرافی» چندین مسافر یک هواپیما را به تصویر می‌کشد که هواپیمای‌شان در یک محل ناشناخته سقوط می‌کند و باید با وضع جدید خود کنار بیایند.

محمد‌هاشمی اصل، تهیه‌کننده این سریال است. سعید سلطانی، سریال نوروزی شبکه تهران را می‌سازد. «آرزوهای بزرگ» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی یک طنز اجتماعی است که به تازگی وارد پیش‌تولید شده است. گروهی به سرپرستی امیر مهدی ژوله مشغول نگارش فیلمنامه هستند. گفته می‌شود سیروس الوند نیز قرار است سریالی را برای نوروز شبکه تهران بسازد.

به زودی تصویربرداری سریال جدید نوروزی برای شبکه تهران به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی آغاز خواهد شد.
این سریال هنوز نام مشخصی ندارد ولی تست گریم بازیگران سریال انجام شده و به زودی کار تصویربرداری سریال آغاز خواهد شد.
سریال جدید قدرت الله صلح میرزایی برای نوروز و پخش از شبکه تهران انتخاب شده است.

در این سریال بازیگرانی همچون: مریم امیر جلالی,شهره لرستانی,فلور نظری,سیروس گرجستانی,پندار اکبری,آزیتا ترکاشوند,یلدا قشقایی,مریم سلطانی,میر طاهر مظلومی,بهزاد فراهانی و…به ایفای نقش خواهند پرداخت و بازیگران جدید نیز به لیست عوامل اضافه خواهند شد.

شادی در ۲۹ - اسف - ۱۳۹۰

پاسخ دادن