دانشنامه ناریا
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



ticket

خرید بلیط هواپیما هواداران خاص خود را پیدا کرده و در این میان ایجاد بستری امن و آسان کردن روند خرید و رزرو بلیط هواپیما یکی از دغدغه های مسافران، صاحبان آژانس های مسافرتی و دفاتر هواپیمایی است.

در یک سایت جامع تمام پروازهای موجود از هر شرکت برای شما به نمایش گذاشته می شود و حق انتخاب بیشتری دارید.

برای خرید اینترنتی باید سه شرط زیر را داشته باشید.
۱٫ یک ایمیل باید داشته باشید تا بتوانید ثبت نام کنید. اگر ندارید برای خود یک حساب ایجاد کنید.
۲٫ یک کارت بانکی عضو شتاب که رمز دوم آن را هم داشته باشید. اگر رمز دوم ندارید می توانید از خودپرداز همان بانکی که در آن حساب دارید رمز دومتان را بگیرید.
۳٫ پول به اندازه کافی

برای خرید بلیت هواپیما شما دو راه دارید؛ هم می توانید به سایت تک تک شرکت های هواپیمایی مراجعه کنید و بلیت خود را تهیه کنید و هم اینکه از یک سایت جامع مانند مسافرکده این کار را انجام دهید.

عیب روش اول این است که با انتخاب های کمتری روبرو هستید

مثلا شما اگر قصد سفر به مشهد را داشته باشید، می توانید به سایت ایران ایر مراجعه کنید و فقط از بین هواپیماهای این شرکت پرواز خود را انتخاب کنید و دیگر دسترسی به شرکت آسمان و … ندارید اما در یک سایت جامع تمام پروازهای موجود از هر شرکت برای شما به نمایش گذاشته می شود و حق انتخاب بیشتری دارید.

 سامانه گردشگری مسافرکده این امر را برای شما تسهیل کرده و یک سایت جامع در زمینه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و بلیط چارتر راه اندازی کرده است.

سفرهای هوایی در ظاهر همه به صورت یکسان هستند اما در باطن تفاوت ها و انواع مختلفی چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت دارند.

پرواز چارتر چیست!؟ :

پرواز چارتر به معنی اجاره ی هواپیما یا صندلی و در بعضی موارد اجاره‌ی کامل هتل یا بخشی از اتاق‌های آن است. معمولا چارتر کننده‌ها ، تور اپراتورها ، آژانس‌ها و موسسات گردش‌گری داخلی یا خارجی هستند که جهت تهیه و تولید پکیج‌های مسافرتی با قیمت‌های مناسب ، نسبت به اجاره‌ی صندلی یا اتاق اقدام می‌کنند. به دیگر سخن پرواز چارتر یعنی دربست کرایه کردن هواپیما برای یک مدت معین.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد همچنین راههای ارتباط مجازی با ما در لینک زیر قابل دسترسی هستند.

برای اطلاع از آخرین آفرها سامانه گردشگری مسافر کده را دنبال کنید

کانال تلگرام

https://telegram.me/mosaferkade

پیج اینستاگرام

https://www.instagram.com/mosaferkade

شادی در ۲ - تیر - ۱۳۹۵

دسته

متفرقه

برچسب ها

نوشته های همسو

  • No related posts found

پاسخ دادن