دانشنامه ناریا
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



مجله پزشکی سلام زیر نظر گروه سلام از شهریور ماه سال ۱۳۹۵ با هدف ایجاد یک پایگاه اینترنتی جامع و به روز در زمینه های پزشکی ، سلامت و سبک زندگی کار خود را آغاز کرد .

موضوعات مورد هدف مجله پزشکی سلام :

عبارتند از : مقالات سلامت ، اخبار سلامت ، دانستنی های سلامت ، مقالات تخصصی و پزشکی ، تناسب اندام ، زیبایی ، تغذیه ، بیماری ها ، پوست و مو ، حرکات تمرینی و ورزشی ، روانشناسی ، زنان ، کودکان و بارداری می باشند.

مجله پزشکی سلام در نظر دارد تا با ارائه مطالب ترجمه شده و دقیق و اختصاصی از معتبر ترین منابع خارجی و روز دنیای سلامت و پزشکی و همچنین گردآوری تازه ترین خبر های حوزه های بهداشت، درمان، سلامت، پزشکی، دارو و … یک پایگاه اینترنتی کامل ، به روز و قدرتمند را در زمینه سلامت و پزشکی شکل دهد.

همچنین بخش جدیدی به تارگی با عنوان مراقبت از کلیه به این مجله اضافه شده که در آن به جدید ترین و مورد نیاز ترین مقالات روز در حوزه بیماری مزمن کلیوی یا همان CKD ، دیالیز و سبک زندگی و تغذیه و نکات آموزشی بیماران همودیالیزی و کلیوی پرداخته می شود. در این بخش همچنین به نکات پزشکی مورد نیاز پرستاران و خانواده بیماران دیالیزی نیز به صورت کامل و جامع با جدید ترین مقالات از معتبر ترین شرکت های روز حوزه دیالیز و مراقبت از کلیه نظیر شرکت fresenius ،  davitaو شرکت ایرانی آریاطب فیروز پرداخته می شود.

همچنین مقالاتی نظیر درمان ریزش مو  ، مقالات آرایشی و زیبایی ، مقالات تخصصی در حوزه دیالیز ، سرطان و … نیز در مجله وجود دارند.

اگر به دنبال یک مجله تخصصی و کاملا علمی جهت افزایش علوم پزشکی خود و همچنین مطلع شدن از آخرین اخبار سلامت و بهداشت و درمان می گردید، مجله پزشکی سلام قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود و شما را نا امید نخواهد ساخت.

همچنین با عضویت در کانال تلگرامی این مجله میتوانید از جدید ترین اخبار و مقالات سلامت، به صورت روزانه در گوشی موبایل خود بهره مند شوید.

دیدگاه گذاری بسته شده است