دانشنامه ناریا
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



یکی از چندین وب سایت هایی هست که در زمینه دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت های مختلف فعالیت میکند که برخی از فیلو و سریال ها بصورت رایگان و برخی بصورت دانلود قانونی فیلم و دانلود قانونی سریال فعالیت دارد .

 

دانلود سریال شهرزاد فصل دوم بصورت قانونی

سریال شهرزاد که ساخته حسن فتحی در سال ۱۳۹۴ میباشد که بازیگرانی مثل ترانه علیدوستی و شهاب حسینی میباشند .به تازگی فصل دوم شهرزاد نیز وارد بازار شده که از چند طریق میتوان به سریال شهزاد دسترسی داشته باشید اولین راه که بصورت دی وی دی های موجود در ویدیو کلوپها هست دومین راه خرید اکانت از سایت ها پخش انلاین که با پرداخت ماهانه اشتراک میباشد که قابل دانلود کردن فایل وجود ندارد و را سوم دانلود فایل از سایت قانونی دانلود شهرزاد با پرداخت وجه و سپس دانلود فایل هست که شما میتوانید فایل را برای همیشه ذخیره داشته باشید . برای دانلود سریال شهرزاد فصل دوم کلیک کنید.

 

دانلود سریال عاشقانه با لینک مستقیم

این سریال به کارگردانی آقای منوچهر هادی و با بازیگرانی همچون : مهناز افشار , محمدرضا گلزار , پانته آ بهرام , بهاره کیان افشار , ساره بیات , هومن سیدی ,حمیدرضا پگاه , سارا رسول زاده , مسعود رایگان , حسین یاری , علیرضا زمانی نسب و خواننده معروف و محبوب ایرانی فرزاد فرزین در این سریال زیبا بازی میکنند داستان سریال عاشقانه از این قرار هست داستان این سریال روایتگر چند خانواده با قصه ها و مشکلاتشان میباشد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را دارد … با آمدن گیسو برازنده (مهناز افشار) ، دختر حاج یونس که کسی از وجود او اطلاعی نداشت، مشکلاتی بین دو زوج جوان ، سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) شکل میگیرد… شما میتوانید این سریال زیبا که بصورت پخش خانگی هر هفته ۱ قسمت وارد بازار میشود را با پرداخت هزینه ای اندک فایل همان قسمت را دانلود کنید و همیشه داشته باشید . سایت ایران سریال یکی از نمایندگان فروش این سریال ایرانی زیبا میباشد و میتوانید برای دانلود سریال عاشقانه کلیک کنید.

 

دانلود کلاه قرمزی ۹۶ بصورت قانونی

کلاه‌ قرمزی نام شخصیت عروسکی ایرانی است که توسط ایرج طهماسب و حمید جبلی خلق شده‌ است . سری جدید کلاه قرمزی ۹۶ تابستان امسال به جای پخش از تلویزیون ، توسط موسسه تصویرگستر پاسارگاد در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود . به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر گستر پاسارگاد سری جدید «کلاه قرمزی» که برای نوروز ۹۶ تولید و به دلیل مشکلات مالی تلویزیون از کنداکتور پخش کنار گذاشته شد در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.و تا اواخر خرداد ۹۶ نیز پخش سراسری قرار خواهد گرفت . برای دانلود کلاه قرمزی ۹۶ کلیک کنید .

 

 

 

دانلود فیلم ایرانی

به تازگی شرکت های پخش فیلم برخی از فیلم ها را که در سالها و ماهای گذشته بصورت رایگان در فضای اینترنت قرار میگرفت تصمیم به این گرفته شد که فایل فیلم های ایرانی جدید را بصورت دانلود با پرداخت هزینه در اختیار عموم قرار دهند تا سرمایه تهیه کنندگان و سرمایگذاران نیز ضرری را متحمل نشوند و کمکی شود به فرهنگ و هنر سینمای ایران بشود . برای دانلود فیلم ایرانی کلیک کنید.

شادی در ۹ - تیر - ۱۳۹۶

دسته

متفرقه

برچسب ها

نوشته های همسو

  • No related posts found

یک دیدگاه تاکنون

  1. مرد سنگی گفت:

    با سلام
    الان بیش از یک هفته هست که قسمت اول از فصل دوم را خریدم شما اطلاع ندارید قسمت دوم شهرزاد کی ارائه می شود !!!!؟؟
    مگه قرار نبود به صورت هفتگی توزیع بشه!!!؟

    با تشکر از سایت خوبتون

پاسخ دادن