دانشنامه ناریا
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



آسان ویدیو استودیو ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک است که هدف آن معرفی کسب و کارهای اینترنتی و خدماتی است که میخواهند خود را بصورت خلاقانه خود را در قالب تصویر و صدا معرفی نمایند که آسان ویدیو  با هزینه کم و زمان مناسب، کار را به کارفرمایان تحویل می دهد.

موشن گرافیک چیست و تعرفه آن در آسان ویدیو

موشن گرافیک در واقع یعنی ترکیبی از حرکات اجسام گرافیکی و نظم صدا که بدون نیاز به دوربین فیلمبرداری هر تصویری و المنتی را بتوان بصورت گرافیکی و خلاقانه حرکت داد و معنی و مفهوم خود را به کاربر بیننده بصورتت ویدیویی برساند.
و البته این فقط یک تعریف ساده بود! صنعت موشن گرافیک به خاطر کم هزینه بودن آن و صرفه جویی در زمان طرفدار زیادی پیدا کرده است که استقبال زیادی از طرف مردم صورت گرفته است.
قیمت و تعرفه موشن گرافیک در آسان ویدیو بسیار مناسب است و شما  می توانید ویدیوی خود را سفارش دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.

تیزر تبلیغاتی و تلویزیونی چیست؟

تیزر تبلیغاتی ترفندی است برای معرفی آگهی از جمله تلویزیونی یا رسانه‌ محیطی‌، تلویزیون شهری و اینترنتی می باشد و یا اصطلاحا به چیزی گفته می‌شود که با کامل نگفتن چیزی یا کامل نشان ندادن قسمتی، در فردد مقابل یک حس کنجکاوی می‌کند. به‌عنوان مثال، در تصویری که پخش و اجرا می شود نمی‌دانید با چه برند یا چه شرکت یا چه چیزی روبه ‌رو می شود. پیامی در حال انتقال به کاربر است. و نمیداند هدف کجاست. آیا این سک خدمات است؟ آیا قرار است چیزی به من بفروشند؟ تبلیغ‌کننده چه شرکتی است؟ و سوال‌های دیگر؛ در این مرحله شما وارد مرحله‌ای به نام Teasing شده‌اید و کنجکاوی در شما شکل گرفته و کلی سوال دارید که این آگهی مربوط به چیست.

سناریو و ایده پردازی در آسان ویدیو

ما برای کار شما ایده پردازی میکنیم و هر چیزی که مرتبط با زمینه شغل و کسب و کار شما باشد را به صورت طوفان فکری بر روی کاغذ می آوریم و سناریو فیلم ویدیو شما را قسمت قسمت (پرده) طراحی می کنیم. و بعد از اینکه تصویر سازی ما کامل شد، به مرحله طراحی المنت ها و قسمت های گرافیکی آن می پردازیم. که البته اگر شما هم در ایده پردازی تیزرتان یا ویدیویتان به ما کمک کنید، میتوانید بیشتر به ما کمک کنید. و بعد از دید کلی به کار، ویدیوی شما را اجرا می کنیم.

خدمات آسان ویدیو

آسان ویدیو در واقع آماده ی طراحی و ساخت ویدئو لوگو موشن ، معرفی وب سایت، معرفی خدمات تجاری، پرزنتیشن های بازرگانی، تیزر های تبلیغاتی تلویزیون و هر موضوع دیگر تیزر را ، با سبک های مختلف از جمله موشن گرافیک سبک فلت و سه بعدی است که برای استفاده در شبکه های اجتماعی و تلویزیونی مورد استفاده قرار میگیرد. نمونه کارهای تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک را مشاهده نمایید.

نحوه سفارش ویدیو

قبل از سفارش ویدیو، مذاکرات لازم انجام می شود و خواسته های کارفرما را در نظر میگیریم. ما همیشه سعی داریم تا برای طراحی و ساخت ویدیو هایمان تخفیف را در نظر بگیریم. بعد از ارائه قیمت اصلی، برای شما قرارداد صادر میکنیم که نصف مبلغ را قبل از شروع پروژه ساخت ویدیو و نصف دیگر را بعد از تحویل ویدیو پرداخت می نمایید.

کانالهای ما در دیگر وب سایت ها: آپارات – تلگرام – اینستاگرام – بلاگ ویدیو مارکتینگ

 

شادی در ۲۲ - دی - ۱۳۹۵

دسته

متفرقه

برچسب ها

نوشته های همسو

  • No related posts found

پاسخ دادن