دانشنامه ناریا
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



WeChat

نرم افزار wechat یک نرم افزار برای ارتباطات بر حسب فاصله

 

چند ماهی است که استفاده از نرم افزار wechat در بین استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند سیر سعودی پیدا کرده است این نرم افزار که عمومیت آن فقط در موبایل(این نرم افزار نسخه کامپیوتری ندارد ) و در گوشی های اندروید و ios استفاده می شود و جدیدا گویا نسخه سیمبین آن هم آمده است این نرم افزار یک مسنجر محبوب در میان دارندگان گوشی های هوشمند می باشد. استفاده از تمامی امکانات این برنامه کاملا رایگان می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید به جمع ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان بپیوندید. در مارکت اندروید این برنامه به عنوان بهترین مسنجر و راه ارتباطی برای اندروید و ios معرفی شده است.

شما با استفاده از WeChat میتوانید با دوستان خود چه بر اساس شماره تلفن و چه بر اساس آیدی WeChat کاملا رایگان پیام بدید و تماس تصویری بگیرید. همچنین این مسنجر امکان ارسال پیام صوتی را دارد. از دیگر مزیت های این برنامه امکان اشتراک گذاری لحظات خود با عکس ها است. برای این منظور شما میتوانید عکس های مورد علاقه خود را در آلبوم خود در WeChat آپلود کنید و پروفایل پیش رفته ای را برای خود تنظیم کنید.[/]

برخی از ویژگی ها:
– امکان ارسال پیام گروهی
– امکان برقراری چت تصویری
– امن بودن آن و در دسترس بودن همیشه ی تاریخچه ی پیام ها
– امکان ساخت گروه
– امکان استفاده از شکلک ها

 

  • نسخه اندروید : ۲٫۱ و بالاتر
  • ویجت : ندارد
  • نیازمند روت : خیر
  • دیتای اضافی : خیر
  • صفحه نمایش : کوچک,معمولی,بزرگ

استفاده از شتاب سنج : بله

برای دانلود این نرم افزار می توانید از سایت رسمی wechat وارد شده و سیستم عامل گوشی خود را انتخاب کنید و بعد از دانلود که هم می تواند به شکل آفلاین و هم آنلاین باشد برنامه wechat را بر روی گوشی خود نصب کنید .

 

 

برای نصب و دانلود نرم افزار wechat کلیک کنید

شادی در ۱۸ - آذر - ۱۳۹۲

یک دیدگاه تاکنون

  1. امیرحسین گفت:

    سلام یکی از دوستانم میگفت با اینترنت میاد کسی بلد نیست ؟ از روی رایانه

پاسخ دادن