دانشنامه ناریا
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



ایجاد نمایندگی کانن در ایران به بیش از نیم قرن پیش باز می گردد. زمانی که شرکت کانن در ژاپن تصمیم به ایجاد نمایندگی کانن در ۴۸ کشور در جهان گرفت. پس در همین راستا یک نمایندگی فروش و یک نمایندگی خدمات پس از فروش دوربین کانن در ایران قرار داد، تا مشتریان هنگامی که از نمایندگی کانن خرید می کنند، دیگر نگران تعمیرات دوربین کانن خود نباشند. احداث نمایندگی  کانن در ایران، باعث افزایش فروش دوربین کانن به میزان چشمگیری در ایران شد و وجود نمایندگی کانن در ایران توانست اعتماد مردم را به کانن جذب کند و محبوبیت دوربین کانن را در میان مردم ایران افزایش دهد، به طوری که طبق آمار گرفته شد در ایران ، دوربین کانن بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

نمایندگی کانن  با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسانی باتجربه در زمینه فروش پرینتر ، اسکنر و دستگاه های کپی کانن ، این اطمینان را می دهند که  تمامی محصولات نمایندگی کانن اصل بوده ،  همچنین این مرکز مشکلات شما را با بهترین راه حل فنی، کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه مرتفع می سازد و حتی‌الامکان قطعات فابریک را تعویض نمی کند و در صورت تعویض نیز قطعاتی را با کیفیتی برابر قطعات اصل جایگزین می کند . نمایندگی کانن دوربین های مطرح کانن را به صورت اقساطی به فروش می رساند این دوربین ها شامل : دوربین کانن ۷۷D  ،  دوربین کانن ۸۰D ، دوربین کانن ۸۰۰D     نمایندگی کانن یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات فتوکپی کانن با بیش از سال ها سابقه، خدمات خود را در زمینه تعمیرات تخصصی کلیه پرینترهای لیزری ، سوزنی ، جوهرافشان چندکاره و هد انواع پرینتر کانن در کوتاه ترین زمان  ارائه می دهد.

خدمات فروش پرینتر کانن ، اسکنر کانن و دستگاه کپی کانن در نمایندگی کانن انجام می گردد. مشاوران نمایندگی کانن ، قبل از خرید هر کدام از محصولات کانن، شما را راهنمایی خواهند کرد، تا بهترین محصول کانن را با توجه به نیاز خود برگزینید. لذا توصیه می کنیم جهت خرید بهتر و انتخاب محصول متناسب با نیاز خود با کارشناسان فروش در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید . علاوه بر این، می توانید از مزایای خدمات پس از فروش در نمایندگی کانن بهره مند شوید.

احداث نمایندگی نیکون در ایران به دو دهه ی پیش بر میگردد. زمانی که شرکت نیکون در توکیوی ژاپن تصمیم گرفت تا تعداد نمایندگی نیکون را در قاره ی کهن افزایش دهد. به همین خاطر یک نمایندگی فروش نیکون و یک نمایندگی خدمات پس از فروش دوربین نیکون در ایران ایجاد کرد، تا خریداران زمانی که از نمایندگی نیکون خرید می کنند، دیگر نگرانی از لحاظ خرابی و تعمیر دوربین نیکون خود نباشند. از دیگر دلایل شرکت نیکون برای ایجاد نمایندگی نیکون در ایران، گسترش اطلاع رسانی به مردم به سبب افزایش فروش دوربین نیکون در ایران بوده است، که پس از گذشت یک دهه، فروش در نمایندگی نیکون ۸۲/۳ برابر افزایش یافته است و دوربین نیکون امروزه از پرفروشترین برند های دوربین موجود در ایران است.

برای خرید دوربین کانن و نیکون با شماره ۶۶۵۷۶۱۹۰ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید

شادی در ۹ - تیر - ۱۳۹۶

دسته

متفرقه

برچسب ها

نوشته های همسو

  • No related posts found

پاسخ دادن