دانشنامه ناریا
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



 چای مناسب برای هر گروه خونی چیست؟

چای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها شناخته شده است و تاثیر آن بر اساس گروه خونی متغییر است. چایی از جمله نوشیدنی های ترک نشدنی خیلی از ماهاست. اگر می‌خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال کنید.

 

چای مناسب گروه خونی A
افراد با گروه خونی A افرادی عاطفی و تحلیل گر هستند که زیاد در معرض استرس قرار می‌گیرند. برای این افراد ترکیبی از گل یاس، چای سبز،گل همیشه بهار و آویشن فوق العاده خواهد بود. تا هم استرس کمتری داشته باشند و هم آرامش بیشتری بگیرند.

 

چای مناسب گروه خونی B
افراد با گروه خونی B متابولیسم کم کاری دارند. بیماری های خود ایمنی، چاقی و اضطراب از جمله بیماریهای آنهاست. این افراد لازم است چای سبز تازه بدون هیچ افزوده ای بنوشند تا متابولیسم را افزایش دهند و یا چای ساده سیاه بدون هیچ قندی مصرف کنند.

 

چای مناسب گروه خونی AB
گروه خونی AB افرادی هستند درونگرا و با بصیرت، به همین دلیل خیلی استرس ندارند. میل جنسی این افراد کمتر است، به همین منظور انواع چای سبز با ترکیب نعناع و پونه، چوب صندل، گزنه برای این افراد مناسب است،آنچه که به شدت توصیه می‌شود ترکیب چای سبز و نعنا است که برای آنها بسیار مفید واقع می‌شود.

 

چای مناسب گروه خونی O
این افراد باید از مصرف نوشیدن شیر و گلوتن خودداری کنند. حتی اگر هیچ استرسی نداشته باشند اسید معده آنها به شدت در طول زندگی آزارشان می‌دهد. چای سبز سنجا و زنجبیل برای این افراد فوق العاده است، این افراد برای اینکه سیستم گوارشی خود را تقویت کنند همیشه در چایشان زنجبیل داشته باشند.

شادی در ۱۹ - تیر - ۱۳۹۶

پاسخ دادن