دانشنامه ناریا
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.


چاق شدن و افزایش وزن

چاق شدن و افزایش وزن

افزایش وزن و تناسب اندام

زیبائی اندام و تناسب اندام و سلامتی بدن و همچنین درمان لاغری یکی از موارد مهمیه که تمامی انسانها به اون علاقمند هستند تناسب اندام علاوه بر افزایش حس اعتماد به نفس در جامعه در برخورد با افراد هم تاثیر مثبتی در پی خواهد داشت . از اینرو مقاله حاضر در مورد افراد لاغری که میخواهند به افزایش وزن ایده آل و چاق شدن دست پیدا کنند تهیه شده است امیدوارم که همیشه با وبلاگ ما همراه باشید تا نکات بیشتری در اختیارتان بگذاریم. با ۸ برنامه در مورد افزایش وزن شروع میکنیم.

روشهای تغذیه مناسب برای چاق شدن

۱- تا میتوانید بخورید

اگر ورزش میکنید ولی حجم عضلات شما افزایشی ندارد در این صورت باید با استهای غذای خود را مصرف کنید تا بدن شما به کالری مورد نیاز خودش برسه در این صورت شما باید در وعده های غذائی خودتون مقدار کالری دریافتی بدنتون رو افزایش بدید تا بدن بتونه بازدهی خوبی برای چاق شدن ارائه بده سفارش شده که در هر وعده غذای تا ۵۰۰ کالری مصرف کنید. افزایش اشتها با پودر چاقی یا قرص مخمر آبجو )

۲- افزایش وعده های غذائی
برای افزایش وزن و داشتن بدنی به قول معروف اگر میخواهید هیکلی بشید باید وعده های غذائی خودتون رو افزایش بدید . دکترهای تغذیه سفارش میکنند که وعده های غذایی خود را ۴ تا ۶ وعده در روز افزایش بدهید یعنی میتونید ایتطور برنامه ریزی کنید که صبحونه – وعده غذای بین نهار و صبحونه و عصرونه و شام و آخر شب هم پس شام مصرف کنید. این را هم توجه کنید که بعد از زیاد خوردن بدن شما داری ذخایر چربی میشه که توصیه ما به شما ورزش در کنار خوردن است برای خانم ها ورزشهای ایروبیک خیلی موثره.(مطلب قرص اشتها آور را برای افزایش اشتها بخوانید)

۳- برنامه روزانه منظم خواب و بیداری داشته باشید.
همانطور که الان همه اکثراً میدونند ساعات لازم استراحت روزانه برای هر فرد ۷ تا هشت ساعت میباشد. پس ساعات خودتون رو روی هشت ساعت استراحت تنظیم کنید تا بدن کارائی خودشو خیلی خوب داشته باشه کم خوابی و کسل بودن میل به غذا خوردن هم کاهش میده.

 

تجربه مصرف کنندگان قرص مخمر آبجو چاق کننده

مصرف کنندگان قرص مخمر آبجو یا همان در واقع کاربران سایت نی نی سایت در مورد مصرف قرص های مخمر آبجو که برای چاق شدن و افزایش وزن سریع از قرص مخمر استفاده کرده بودن  مطالب خودشونو در قالب پرسش و پاسخ به اشتراک گذاشته بودن که من چندتاشونو با اسامیشون در اختیارتون میذارم ما برای این قرص ها تبلیغ نمیکنیم منتها اطلاعاتی در این رابطه بخاطر این که بعضی از دوستان هم سئوالاتی دارند و شاید نتونند به با فروشنده های این قرص ها تماس بگیرند ما این مطالب رو جمع آوری و در اختیار شما سروران قرار می دهیم.و نکته آخر اینه که قبل از هر داروئی با پزشک مشورت کنید. در پایان هم دوتا محصول برای خرید قرص مخمر آبجو قرار می دهیم که باز هم توسط فروشگاه ایران مارکت فروخته میشود براتون قرار دادیم  اگر تمایل داشتید میتونید از اینترنت به صورت خرید پستی تهیه فرمائید.

شادی در ۲۰ - آذر - ۱۳۹۲

یک دیدگاه تاکنون

  1. فاطیما گفت:

    چه مسخره!!!کسی که استعداد چاقی نداره اصلا پرخوری روش تاثیر نداره.مطالبتون اصلا علمی نیست.زیاد کردن وعده ی غذایی فقط سیستم گوارش رو فرسوده میکنه.مگه نه اینکه میگن تمام بیماری ها از پر خوریه؟من خودم این راه و رفتم،فقط مریض میشین.گول نخورین.

پاسخ دادن