دانشنامه ناریا
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



https://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2011/11/girl012_nariya.jpg

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که از آرایش کردن خسته شده اید ، ولی برای تان مهم است که باز هم زیبا به نظر برسید پس این مقاله را بخوانید تا با روش های طبیعی زیباسازی اعتماد به نفس خود را حفظ کنید:

۱- استراحت کافی
هر شب به مقدار کافی بخوابید. دانشمندان این مقدار را ۶-۸ ساعت هر شب توصیه می کنند.در کنار این ، به اندازه کافی آب بنوشید و از نوشیدنی های الکلی و قندی دوری کنید.این دو عامل در کنار یکدیگر به سلامت پوست کمک فراوانی می کنند و باعث می شوند زیر چشم گود رفتگی یا سیاهی بوجود نیاید.

۲- صورت تان را بشوئید
اگر هدف شما از آرایش نکردن اینست که صورت تان زیبا و تمیز به نظر برسد پس آن را مرتب بشوئید. دو بار شست و شو در روز کافی است. اگر از کرم های سفید کننده و مواد آرایشی استفاده می کنید یا پوست تان چرب و روغنی می شود از تمیز کننده ها یا به اصطلاح شیرپاک کن کمک بگیرید.

۳- ابروهایتان را زیبا و به تناسب صورت تان بردارید
ابرو یکی از مهم ترین بخش های صورت است و تاثیر زیادی بر زیبایی آن دارد.براحتی و با مراجعه به یک آرایشگاه خوب می توانید اندازه و فرم آن را تغییر دهید. البته فراموش نکنید که موهای صورت تان را هم بردارید. بعد از این کار صورت تان بسیار شفاف و روشن به نظر می رسدو بدون استفاده از مواد آرایشی زیباتر به نظر می رسید.

۴- به صورت و بدن تان مرطوب کننده بزنید
هر روز از یک مرطوب کننده خوب برای چرب کردن بدن و صورت تان کمک بگیرید.و هر زمان از خانه بیرون می روید مصرف کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید حتی در روزهای بارانی؛اگر بعد از رسیدن به خانه و شب هنگام از مرطوب کننده استفاده کنید پوست تان بسیار نرم و زیبا خواهد شد.

۵- رژیم غذایی
غذایی که م یخورید نقش مهمی در سلامت و زیبایی شما دارد.مصرف میوه و سبزیجات به زیبایی و شفافیت پوست شما کمک فراوانی خواهد کرد. اگر هر روز قبل از هر وعده غذایی یک عدد میوه میل کنید هم سلام تر خواهید بود و هم پوست زیبایی خواهید داشت.

۶- مدل مو
قبل از اینکه در مورد مدل مو تصمیم بگیرید ، مطمئن شوید که آن مدل به صورت و اندام شمابرازنده خواهد بود.هر مدلی به هر خانمی نمی آید ، خیلی مهم است که مدلی انتخاب کنید که مناسب سن و متناسب با فرم صورت و اندام شما باشد.

۷-موهای سالم
برای شستن موهای تان فقط از شامپو و آن هم از نوع مناسب موهای تان استفاده کنید.اکثر خانم ها هر روز شامپو می زنند و سپس از نرم کننده استفاده می کنند.اما این فقط باعث می شود که موهایتان چرب و روغنی به نظر برسد. همچنین نرم کننده را از میانه مو تا انتهای آن باید بکار ببرید و به ریشه و کف آن نزنید.

شادی در ۳۰ - آبا - ۱۳۹۰

۴ دیدگاه تاکنون

  1. fahime گفت:

    یک بسیار یک مطلب خوب است که زنان میتواند در طور زنده گی خود استفاده کند تشکر از یک سایت معلوماتی

  2. آرزو گفت:

    سلام من مشکلی دارم در عکس گرفتن همیشه در موقع عکس گرفتن چشمانم آب می زند یا خوب یه جورای عکس خراب می یاد آیا شما کدام نظر دارید لطفاً کمک کنید

پاسخ دادن