دانشنامه ناریا
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



Regedit
با تایپ این کلمه در قسمت اجرای یک برنامه از منوی استارت رجیستری ویندوز باز میشود و با استفاده از ان متوانید قسمت های مختلف ویندوز را بنا به سلیقه و خواست خود تغییر دهید متذکر می شویم در رجیستری چیزی را که نمدانید حذف یا تغییر ندهید.

Cmd
با تایپ این دستور در قسمت اجرای منوی استارت محیط سیستم عامل داس روبروی شما ظاهر می شود و می توانید فرمان های خود را برای این سیتم عامل تایپ نمایید.

(Perfmon (performance
با تایپ این دستور در قسمت اجرای منوی استارت برنامه سیستم مانیتورینگ اجرا می شود و در آن جزییاتی در مورد فضای اشغال شده از رم و یا مقدار بازدهی سی پی یو و همچنین مقدار اطلاعات خواننده شده از هارد را برای شما به صورت نمودار بیان می نماید

Sysedit
با تایپ این دستور در قسمت اجرای منوی استارت ویرایشگر فایل های سیتمی اجرا می شود و می توانید آنها را ویرایش نمایید .متذکر میشویم در صورت تغییرات اشتباه ممکن است سیستم شما بالا نیاید.

msconfig
با تایپ این دستور در قسمت اجرای منوی استارت میتوانید نرم افزارهای را که در هنگام بالا آمدن سیستم اجرا می شوند مدیریت کنیدفعال یا غیر فعال کنید.

drwtsn32
با تایپ این دستور در قسمت اجرای منوی استارت ، برنامه دکتر واتسون (Watson) اجرا می شود این برنامه در گزارش و همچنین عیب یابی مشکلات نرم افزاری بسیار مفید می باشد.

ntbackup
با تایپ این دستور در قسمت اجرای منوی استارت برنامه گرفتن نسخه پشتیبان بر روی سیستم شما اجرا شده و می توانید از سیستم خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

سوالات خود را از ناریا بپرسید. همواره آماده پاسخ گویی به شما هستیم …

 

شادی در ۱ - مرد - ۱۳۹۰

پاسخ دادن